Wo
Voltijd
36 maanden
Let op: NUMERUS FIXUS
Voor deze studie is decentrale selectie van toepassing

Tijdens deze bachelor opleiding ontwikkel je een diepgaand en holistisch inzicht in de wereld van het bedrijfsleven en leer je hoe multinationale ondernemingen efficiënt en effectief kunnen opereren.

Ben jij nieuwsgierig naar wat er allemaal speelt in de zakenwereld? Wil je weten hoe bedrijven hun strategie bepalen? Ben je geïnteresseerd in hoe een bedrijf opereert op het gebied van Human Resources Management of marketing?

De opleiding International Business:

  • leert je niet alleen de benodigde strategieën, middelen en management om een bedrijf te runnen, maar ook de vaardigheden om deze in de praktijk te brengen: conflictmanagement, leiderschap, teamwork, presentatievaardigheden en nog veel meer;
  • geeft je de mogelijkheid tot het opdoen van praktische en internationale ervaringen: je studeert een half jaar in het buitenland, je leert echte bedrijven kennen gedurende de 'business days' of je loopt stage.

Op de Maastricht University School of Business and Economics kun je ervoor kiezen om het reguliere bachelor programma International Business te volgen of om in het tweede en derde jaar de specialisatie Emerging Markets te volgen. Daarnaast kies je een major voor het derde jaar. Je hebt de keuze uit 7 verschillende majors: 1) Accounting, 2) Finance, 3) Information Management, 4) Marketing, 5) Organisation, 6) Strategy en 7) Supply Chain Management.


Voor informatie over deze opleiding verwijzen wij door naar de website van Maastricht University